kutya és gazdája kéz a kézben

Egészségügyi programok

ÁLLATREHABILITÁCÓ

Állatbiztosítási tájékoztató

Egyes biztosító társaságoknál önállóan, másoknál a lakásbiztosításon belül köthető biztosítás kedvenceikre.

A biztosítás anyagi segítséget nyújt betegség, baleset, elhullás kapcsán szükséges állatorvosi kezelések, valamint a kisállat által okozott anyagi károk költségeinek rendezésében. A biztosítás kutyákra és macskákra köthető.

Az állatok 6 hónapos kortól 6 éves korig biztosíthatók. Az állatnak egyedileg azonosíthatónak kell lennie, 1 éves koráig 2 parvovírus elleni, 2 kombinált, 1 veszettség oltással és 2 alkalommal elvégzett féregtelenítéssel kell rendelkeznie. Egy éves kor fölött 30napon túl és 60napon belül elvégzett 1 parvo, 1 kombinált, és 1 veszettség oltással kell rendelkeznie az állatnak. A biztosítás kötése előtt egyszerűsített általános állatorvosi vizsgálatot kell végeztetni, amelyhez a szükséges nyomtatványt ki kell töltetni a vizsgáló állatorvossal.

A biztosításhoz szükségesek az állat adatai, továbbá az állattartó, és a tartási hely azonosításához szükséges adatok.

kutya vidáman fut a virágos mezőn

Kisállatok életre szóló egészségügyi programja

Kisállatok egészségügyi programjának célja a betegségek megelőzésével kedvenceik aktív, fájdalommentes életének meghosszabbítása.

A programban résztvevő állatok az alap immunizálás után évenként egy alkalommal kombinált védőoltásban és féregtelenítésben részesülnek, egy másik alkalommal pedig általános állapot-felmérésen vesznek részt. Az állapotfelméréskor az egészségi állapottól és kortól függően táplálkozási és gondozási tanácsokkal is ellátjuk a gazdikat. Az állapotfelmérés általános klinikai-belgyógyászati vizsgálatból , tesztcsíkos vizeletvizsgálatból, 5 éves kor felett pedig vérvizsgálatból, hasűri ultrahang vizsgálatból áll.
Az állapotfelméréskor szívférgesség fertőzöttségre is vizsgáljuk az állatokat.

A programban résztvevőknek az állapotfelmérést az alapárakhoz képest 20% díjkedvezménnyel nyújtjuk.

kutya az állatorvosnál

Rehabilitáció

Rehabilitációs kezeléseink során gyógytornát, gyógymasszázst, elektro-és mágnesterápiát, fényterápiát is alkalmazunk. A betegségek megelőzésében, nehezen gyógyuló betegségek terápiájában fontos szerepet tulajdonítunk a gyógynövény terápiának is.

A Bemer mágnesterápiás készülék a vérkeringés javításával az anyagcsere folyamatokra gyakorol pozitív hatást. A helyi gyulladásos folyamatok csökkentésével a különböző okokból kialakuló allergiás bőrbetegségek, mozgásszervi betegségek, légúti megbetegedések valamint a belső elválasztású mirigyszervek megbetegedéseinek gyógyításában fontos szerepet játszik.

A Bioptron lámpával elsősorban a test felületén előforduló nehezen gyógyuló sebek regenerálódását segítjük elő.

macska a virágok között
kutya az orrát nyalja

Elérhetőségek

További információért keress minket telefonon, vagy írj nekünk e-mailt!